۴۰ سال است بی شناسنامه ایم/ وضعیت اتباع خارجی بهتر از ماست/ یک مقام مسئول: در حال حاضر راهکاری برای حل این قضیه نداریم

سال‌ها است مردمی که به دلیل شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان به رفسنجان در استان کرمان مهاجرت کرده‌اند از دریافت شناسنامه محرومند . این شهروندان با وجود افزایش جمعیت‌شان در سال های اخیر ، هنوز بدون داشتن شناسنامه به سختی ...